Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, kadry medycznej
Celem szkolenia jest przygotowanie kadry osób pracujących w ośrodkach medycznych do profesjonalnej obsługi pacjenta.
Grupa docelowa
recepcjonistki ośrodków zdrowia, pracownicy szpitali, klinik
Program
PROFESJONALNA OBSŁUGA PACJENTA
1. Profesjonalna obsługa pacjenta:
- standard profesjonalnej obsługi pacjenta (komercyjnego i NFZ)
- kultura i etyka obsługi, tajemnica zawodowa
- komunikacja z pacjentem: kontakt bezpośredni i telefoniczny
- komunikacja werbalna i niewerbalna
- prowadzenie terminarza – planowanie i organizowanie pracy
- sposoby radzenia sobie ze stresem – wewnętrzna motywacja do pracy
- znaczenie pracy zespołowej w obsłudze pacjenta
- błędy w obsłudze
- korzyści z profesjonalnej obsługi pacjenta
2. Prezentacja oferty – umiejętność utrzymania, pozyskania pacjenta, budowania relacji
- moje produkty/usługi – przygotowanie do zaprezentowania pacjentowi
- cechy – pochwały – korzyści produktów/usług z punktu widzenia potrzeb pacjenta
- dlaczego warto z Naszymi placówkami współpracować?
- jak wykazać przewagę naszej oferty nad innymi?
- metody pozyskiwanie pacjenta
- prezentacja pozycjonująca
Certyfikaty
tak, zaświadczenie imienne
Informacje organizacyjne
Mati Consulting szkolenia
M | +48 600 433 371 / tel.+48 61 2828766
E | maticonsulting@szkolenia-mc.pl
F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia
Informacje podstawowe
- Organizator: Mati Consulting szkolenia
- Rodzaj szkolenia: Otwarte
Cena: 990 zł Netto
Dane kontaktowe
Osoba kontaktowa: Iwona Świdurska