MySzkolimy.pl

Znajdź szkolenie dla siebie!

Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, kadry medycznej

Celem szkolenia jest przygotowanie kadry osób pracujących w ośrodkach medycznych do profesjonalnej obsługi pacjenta. 

Grupa docelowa

recepcjonistki ośrodków zdrowia, pracownicy szpitali, klinik

Program

PROFESJONALNA OBSŁUGA PACJENTA

1. Profesjonalna obsługa pacjenta:

- standard profesjonalnej obsługi pacjenta (komercyjnego i NFZ)

- kultura i etyka obsługi, tajemnica zawodowa

- komunikacja z pacjentem: kontakt bezpośredni i telefoniczny

- komunikacja werbalna i niewerbalna

- prowadzenie terminarza – planowanie i organizowanie pracy

- sposoby radzenia sobie ze stresem – wewnętrzna motywacja do pracy

- znaczenie pracy zespołowej w obsłudze pacjenta

- błędy w obsłudze

- korzyści z profesjonalnej obsługi pacjenta

2. Prezentacja oferty – umiejętność utrzymania, pozyskania pacjenta, budowania relacji

- moje produkty/usługi – przygotowanie do zaprezentowania pacjentowi

- cechy – pochwały – korzyści produktów/usług z punktu widzenia potrzeb pacjenta

- dlaczego warto z Naszymi placówkami współpracować?

- jak wykazać przewagę naszej oferty nad innymi?

- metody pozyskiwanie pacjenta

- prezentacja pozycjonująca


Certyfikaty

tak, zaświadczenie  imienne

Informacje organizacyjne

Mati Consulting szkolenia

M | +48 600 433 371 / tel.+48 61 2828766

E | maticonsulting@szkolenia-mc.pl

F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia


Informacje podstawowe

Cena: 990 zł Netto

Skontaktuj się z Organizatorem Pobierz ofertę/formularz zamówienia

Dane kontaktowe

Osoba kontaktowa: Iwona Świdurska