Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, kadry medycznej
Celem szkolenia jest przygotowanie kadry osób pracujących w ośrodkach medycznych do profesjonalnej obsługi pacjenta.
Grupa docelowa
recepcjonistki ośrodków zdrowia, pracownicy szpitali, klinik
Program
PROFESJONALNA OBSŁUGA PACJENTA
1. Profesjonalna obsługa pacjenta:
- standard profesjonalnej obsługi pacjenta (komercyjnego i NFZ)
- kultura i etyka obsługi, tajemnica zawodowa
- komunikacja z pacjentem: kontakt bezpośredni i telefoniczny
- komunikacja werbalna i niewerbalna
- prowadzenie terminarza – planowanie i organizowanie pracy
- sposoby radzenia sobie ze stresem – wewnętrzna motywacja do pracy
- znaczenie pracy zespołowej w obsłudze pacjenta
- błędy w obsłudze
- korzyści z profesjonalnej obsługi pacjenta
2. Prezentacja oferty – umiejętność utrzymania, pozyskania pacjenta, budowania relacji
- moje produkty/usługi – przygotowanie do zaprezentowania pacjentowi
- cechy – pochwały – korzyści produktów/usług z punktu widzenia potrzeb pacjenta
- dlaczego warto z Naszymi placówkami współpracować?
- jak wykazać przewagę naszej oferty nad innymi?
- metody pozyskiwanie pacjenta
- prezentacja pozycjonująca
Certyfikaty
tak, zaświadczenie imienne
Informacje organizacyjne
Mati Consulting szkolenia
M | +48 600 433 371 / tel.+48 61 2828766
E | maticonsulting@szkolenia-mc.pl
F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia
Terminarz szkolenia
- 2025-01-31 do 2025-01-31 - Kraków, Małopolska | Ulica Łagiewniki
- 2025-01-20 do 2025-01-20 - Poznań, Wielkopolskie | Ulica centrum
Pozostałe szkolenia Organizatora
- 1290 zł - Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Pracownik biurowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis) - możliwość szkolenia jako webinar
- 2180 zł - Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej
- 1280 zł - Zarządzanie czasem - planowanie i organizowanie pracy własnej
- 1280 zł - Sposoby pozyskiwania klienta - organizacja sprzedaży (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1290 zł - Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1680 zł - Pracownik biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia gratis) - SZKOLENIE ON-LINE
- 1980 zł - Pracownik biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1280 zł - Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Obsługa sekretariatu i biura (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Doskonalenie procesu sprzedaży - (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Doskonalenie procesu sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba GRATIS)
- 1990 zł - Doskonalenie procesu sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1280 zł - Profesjonalna obsługa pacjenta
- 2180 zł - Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Pracownik administracyjno-biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Pracownik biurowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 4800 zł - Akademia handlowca (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 2180 zł - Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Doskonalenie procesu sprzedaży (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 4550 zł - Zarządzanie czasem - czyli planowanie i organizowanie pracy własnej
- 1980 zł - ABC przedsiębiorczości - zakładanie i prowadzenie własnej firmy
- 1680 zł - Obsługa sekretariatu i biura
- 1280 zł - Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1680 zł - Pracownik biurowy - szkolenie ON-LINE
Informacje podstawowe
- Organizator: Mati Consulting szkolenia
- Rodzaj szkolenia: Otwarte
Czas trwania: 1 dzień
Cena: 1280 zł Netto
Dane kontaktowe
Osoba kontaktowa: Iwona Świdurska